2010年12月24日星期五

天后 // 散場的擁抱 // love the way u lie // because of u // 我愛 :]

天后

我嫉妒你的愛氣勢如虹
像個人氣居高不下的天后
你要的不是我
而是一種虛榮
有人疼才顯得多麼出眾
我陷入盲目狂戀的寬容
成全了你萬眾寵愛的天后
若愛只剩誘惑
只剩彼此忍受
別再互相折磨
因為我們都有錯



散場的擁抱

散場的擁抱    我還在燃燒
但你心裡的浪潮    拒絕讓我看到
你煎熬    不肯定什麼是最想要
愛才又像樂園又像監牢
散場的擁抱    混亂的心跳
多寧願只是爭吵    還能道歉和好
我知道    你留著和他所有的合照
明明面前是答案    卻撕掉不要


Love The Way U LIE

Just gonna stand there
And watch me burn

But that's alright
Because I like
The way it hurts
Just gonna stand there
And hear me cry
But that's alright
Because I love
The way you lie
I love the way you lie
I love the way you lie




Because Of U

Because of you

I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust not only me, but everyone around me
Because of you
I am afraid








天后 、、 散場的擁抱 、、love the way u lie 、、because of u 、、












тзйQ =]

没有评论:

发表评论